Центр надання адмінпослуг у Рівному: “Раз, два, три, чотири, п’ять — я іду
 шукать”

26.11.2012

Центр надання адмінпослуг у Рівному: “Раз, два, три, чотири, п’ять — я іду
 шукать”

      Минуло вже майже півроку як в Рівному почали відкривати Центр надання адміністративних послуг…
      Нещодавно звернувся (23 листопада близько 14:30) у Центр за отриманням однієї адмінпослуги – зареєструвати зміни до відомостей про фізичну особу-підприємця у зв’язку зі зміною КВЕДів. Декілька моїх порад або чому мені соромно за наш Центр надання адмінпослуг (ЦНАП):
     Раз. Щоб знайти, де знаходиться Центр, потрібно знати його точну адресу та короткий опис зовнішнього вигляду приміщення, в якому він знаходиться. Там немає ані вивіски, ані зупинки для автомобілів!
     Два. Щоб відчути “прозорість” та зрозуміти алгоритм отримання потрібної адмінпослуги, потрібно зайти в приміщення, що складається з 6-7 кімнат та маленької рецепції (близько 12м2), включити світло і крикнути: “чи є хтось?”. Тільки тоді до Вас вийдуть і почнуть “кваліфіковано” обслуговувати. Там на рецепції нікого немає, працівники (їх всього двоє) не мають чіткого розуміння як повинні надаватися адмінпослуги;
     Три. Щоб “спрощено” отримати потрібну Вам послугу та заощадити свій час, просто крокуйте у відповідне управління. Для внесення змін до відомостей про приватного підприємця мене направили у відділ Державної реєстрації, що переїхав в “Обнову”. До речі, відділ Державної реєстрації спочатку був (і є досі на сайті міської ради) у зареєстрованому переліку управлінь та відділів, які входили до ЦНАПу, але згодом були відокремлені. Причина, на мою думку, в тому, що площі (180м2) приміщення нашого Центру вистачило б тільки на кабінет керівника ЦНАПу та Реєстраційну палату;
     Чотири. В приміщенні ЦНАПу немає інформаційних стендів, бланків заяв, інформаційних карток (доступна інформація про послугу для клієнтів), технологічних карток (доступна інформація про послугу для працівників ЦНАПу), куточку для заповнення заяв, ксероксу, доступного телефону, зовсім відсутній інтернет і т.д. І, найголовніше, там немає черг відвідувачів!!!
     П’ять. За неофіційною інформацією, на початку літа була вказівка президента проаналізувати ситуацію по всій Україні з новоствореними адмінцентрами. І наше рідне Рівне має один з найгірший ЦНАПів!
     Фото мого проекту ЦНАПу на прикладі Народного дому та декілька фото реальності дивіться на http://www.facebook.com/media/set/?set=a.274508012641352.63699.100002464652782&type=1
     “Споживач отримає забезпення прозорості дій по тих послугах, які має надавати Центр, виконануючи таким чином спрощені процедури та зменшуючи час на отримання послуги, – зазначив керуючий справами виконкому Святослав Власюк. – Передбачається отримання максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці.” З одним точно погоджуся з Власюком С.М., що рівняни й далі будуть отримувати адмінпослуги “в одному місці”!
 

, переглядів: 1 886

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.