25.07.2013, 18:40
Тролейбуси вмирають, але можуть бути врятовані.

 

   На липневому засіданні міськвиконкому міський голова сказав, що він не має реального плану дій, як вивести «Рівнеелектроавтотранс» з кризи і назвав проблему із тролейбусами у Рівному «колосальною».

 

http://vse.rv.ua/news/1373377609-mer-rivnogo-ne-znaie-yak-vryatuvati-miski-troleybusi.html

 

   Дійсно, така проблема є. Це і борги, і зношеність транспорту, і невиплата державою компенсацій за пільговиків. Усі ці проблеми не зникають рік від року і тому сьогодні рівненський тролейбус скоріше мертвий, аніж живий. Але рятувати його треба! Бо якщо ми втратимо цей екологічний транспорт, то це буде звичайним злочином перед містом та його прийдешніми поколіннями.

   А суть проблеми полягає в тому, що тролейбуси перевозять дуже багато людей, які мають право на безкоштовний проїзд і дуже мало звичайних «платних» пасажирів. А «платний» пасажир не хоче простоювати на зупинках, як це роблять тролейбуси в очікуванні ще декількох пасажирів, тому переплачує всього 50 копійок і їде відносно «з вітерцем» на маршрутці. Їх у місті вже є сотні і часом саме така їх кількість є причиною заторів на вузьких рівненських вулицях.

   Отож, якщо в когось дійсно є бажання врятувати тролейбус, то треба провести ось такий експеримент. Треба на одному із тролейбусних маршрутів хоча б на один день зробити інтервал руху тролейбусів у 10 хвилин і зупинити на той день усі маршрутки, які дублюють маршрут тролейбуса. Зробіть це на один день і порахуйте різницю у виручених грошах. І тоді все стане зрозуміло!

   Бо сьогодні місто своїми руками спокійно надає дозволи приватним перевізникам, а власний комунальний тролейбус через то ризикує зникнути взагалі. Тому спробуйте хоча б такий простий експеримент перед тим, як говорити про повну безвихідь.

ПЕРЕГЛЯДІВ: 1021


Дмитро Якимець
голова ГО "Рівненський громадський контроль"