28.12.2015, 13:22
Роботою у 2015 році задоволений
Нещодавно, так би мовити, виринув із буденності й рутини - коли передивлявся доповідь до зустрічей із громадськими радами, то зрозумів, що ми із колегами насправді чимало зробили за цей час. І є про що розповісти.

Давно не писалося у блог - виконання індикативів, літній період, виборчий процес, чергова реорганізація служби, податкова реформа... Однак нещодавно, так би мовити, виринув із буденності й рутини - коли передивлявся доповідь до зустрічей із громадськими радами, то зрозумів, що ми із колегами насправді чимало зробили за цей час. І є про що розповісти.

Як уже написав у себе в фейсбуці, є декілька показових цифр. Наприклад, коли прийшов на посаду, то одним із пріоритетів визначив зменшення переплат податків, які мені у спадок залишилися від "папєрєдніків". По податку на прибуток переплата скоротилася на 152,3 млн грн - тобто у 3,5 рази. По ПДВ - на 32 млн грн, тобто у 3 рази. Повернули бізнесу "кров економіки".

Стосовно перевірок. Із початку цього року планових перевірок у нас було вдвічі менше, ніж у 2014 році - 68 планових перевірок у 2015 р. проти 117 за 11 місяців 2014 року. Також у цьому році позапланових перевірок було 424, а у минулому році - 652 (за 11 міс. 2014 р.).

Щодо донарахувань - із початку цього року рівень узгодженості донарахованих сум за актами перевірок склав 41,4%, тоді як минулого року в аналогічний період це було 19,9%. А рівень стягнення донарахованих узгоджених сум склав 95,3% (проти 55,1% за 11 міс. минулого року). Тобто значно зросла якість нашої роботи, підприємці у 95% випадків згоджувалися, що були не праві у веденні справ і довиконували свої зобов`язання перед бюджетами.

У цю ж шальку можна додати такий факт - звернень до судів про оскарження висновків перевірок зменшилося: у 2013 р. - 483, у 2014 р. - 334 , у 2015 р. - 258.

І пару слів іще скажу про реорганізацію (уже припинили рахувати скільки їх було, бо наступного року ще одна буде). При реорганізації із так званого "мінздоха" при призначенні керівників рай.інспекцій враховували думку райдержадміністрацій, громадськості, навіть працівників інспекцій (хоча мали виключне право зробити це просто наказом і все). Керівний склад оновився на 50% - дали можливість проявити себе молоді, висококваліфікованим спеціалістам, які до цього не могли скористатися соціальним ліфтом.

Багато цифр, але вони важливі. Нашою роботою задоволений, працюємо далі - у 2016 із 10 інспекцій має залишитися 4, які будуть сервісними центрами. З`ясовуємо, що ухвалили у Верховній Раді минулого тижня... Усім бажаю гарно відсвяткувати!

ПЕРЕГЛЯДІВ: 979


Дмитро Зайцев
Начальник ГУ Міндоходів у Рівненській області